Brisbane:) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Alja - WaarBenJij.nu Brisbane:) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Alja - WaarBenJij.nu

Brisbane:)

Blijf op de hoogte en volg Alja

14 April 2013 | Australië, Brisbane

Zo vandaag mijn eerste echte dagje Brisbane gehad:) Het was echt lekker weer; ongeveer 27 graden! Rond half 12 zijn we naar Mount Coo-tha (ongeveer midden in de stad) gegaan en via een Aboriginal-track omhoog gelopen. Op de top van de berg kon je heel Brisbane zien en het blijkt echt heel groot te zijn (ongeveer net zo breed als Nederland!). Nu snap ik in ieder geval wel waarom ik nu in "Kenmore" en niet gewoon Brisbane zit; er zijn enorm veel wijken en alleen het echte centrum heet volgens mij Brisbane. Vanmiddag zijn we bij de oude buren van Annemiek op bezoek gegaan en dat was ook heel gezellig. Toen we thuis kwamen ben ik even naar de bushalte gelopen, waar ik morgen als het goed is de bus moet pakken om naar de uni te gaan. Gelukkig kan ik daar via een klein bospaadje naartoe lopen, waar nu toevallig een uil zat:) Vanavond hebben we samen met een vriendin van Annemiek gegeten, waar ik eventueel kan blijven logeren nadat ze naar Sydney vertrokken zijn. En aangezien ze er nog steeds is, ga ik nu snel ophouden met mijn verhaal en verder meekletsen:)

• 14 April 2013 - 17:02

Frank:

Hoi Alja,

Klinkt leuk. Veel succes morgen op je 1e dag UQ

• 14 April 2013 - 19:47

Joke:

Wat leuk allemaal. Fijn dat Annemieke zoveel tijd aan jou besteed.

• 15 April 2013 - 10:10

Wil:

Fijn dat de eerste volle dag zo plezierig was.Als ik dit schrijf zit jouw eerste dag op de universiteit er op en daar ben ik natuurlijk heel benieuwd naar.Succes met je nieuwe leven daar en groeten aan de fanilie,liefs Oma