Bij mun tante :p - Reisverslag uit Ball Ground, Verenigde Staten van Alja - WaarBenJij.nu Bij mun tante :p - Reisverslag uit Ball Ground, Verenigde Staten van Alja - WaarBenJij.nu

Bij mun tante :p

Door: Alja

Blijf op de hoogte en volg Alja

01 Mei 2007 | Verenigde Staten, Ball Ground

Ey allemaal,

Weer superthanks voor de brichtjes :p Tis hier nog groter dan ik me herinner (10 hectare :o) en ook uberwarm, ong 34 graden celcius en vandaag wordt ut waarschijnlijk nog warmer :o Drom gaan we 2day raften (6), hopen dat we deze keer niet in ut water donderen :p

Gisteren was wel vet, hebben 8 uur gewinkeld en echt zooooveel gekocht (jammr dat we er geen foto van hebben gemaakt). Jammergenoeg heb ik dus weer geen spijkerbroeken:(
Eergister zijn we dus naar un muziekwinkel geweest (hadden verder geen tijd meer :( ) Heb daar un gitaar gekocht, zoals de meesten wel weten :p.

Mja dat was ut wel weer (nie zoveel neiuws deze keer :p)
Ik zal zo nog ff proberen neiuwe foto's erbij te zetten.

Gr's
Alja

Ohja toch nog een ding: Als je de foto's wilt bekijken kun je links klikken (daar komen ze steeds voorbij) en als je andere berichten van mij wilt bekijken kun je linksboven klikken.

  • 04 Mei 2007 - 10:16

    Lieke:

    Raften? :o Hoe vet! :D
    ik heb de foto's bekeken! super (Y)
    ohja, hoe ga je die gitaar meenemen dan? :o ben benieuwd hoe die eruit ziet! ook oranje/rozo/whatever? :p
    doegg! baaj! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ball Ground

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2007

Bij mun tante :p

28 April 2007

Geen cruise meer :'(

27 April 2007

Belize

26 April 2007

Eindelijk n berichtje :p
Alja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 9825

Voorgaande reizen:

04 Juli 2019 - 27 Augustus 2019

Indonesia and Australia

11 April 2013 - 12 December 2013

Australië:D

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: