Geen cruise meer :'( - Reisverslag uit Ballground, Verenigde Staten van Alja - WaarBenJij.nu Geen cruise meer :'( - Reisverslag uit Ballground, Verenigde Staten van Alja - WaarBenJij.nu

Geen cruise meer :'(

Door: Alja

Blijf op de hoogte en volg Alja

28 April 2007 | Verenigde Staten, Ballground

Ey allemaal,

Vandaag zijn we vertrokken bij de cruise (sniksnik) en hebben we dus die tour naar de Everglades gemaakt (waar allemaal krokodillen enzo int wild leven :P). Was best vet, maar zijn maar kort met zo'n boot in het water geweest waar we 3 aligators en geen krokodillen hebben gezien. Meteen daarna gingen we weer met het vliegtuig naar Georgia (waar mijn tante woont) en konden we The Enchantment Of The Seas (ons cruiseschip)vanuit het vliegtuig voor de laatste keer zien (echt zoooo groot :O).
Nu zit ik dus bij mijn tante en kan ik zolang ik wil oppe pc :P, tis hier nie echt veranderd en ik zal er nog foto's van op deze site zetten. Hopenlijk kan ik zo ff de foto's van de cruise enzo erop zetten.

Nog ff over gister, was de eerste dag waarbij we helemaal op zee bleven en ds eindelijk een keer de tijd hadden om met activiteiten mee te doen :p. We hebben cursussen gehad in dansen en een paar nieuwe vrienden ontmoet :). Jammergenoeg moesten we s avonds afscheid nemen van onze obers :'(. Bij het avondeten waren ze altijd heel persoonlijk en heel aardig (zo totaal anders als in Nederland, echt veel leuker). Iedere ober heeft maar 3 tafels om te bedienen en moet de rest van tijd gebruiken om het je dus naar de zin te maken. Onze ober heette Sebastiaan en hij komt in de zomervakantie nog een keer bij ons logeren. De hulpober heette Christopher en we hebben echt ontzettend veel lol gehad (als het goed is zet ik zo een foto van hun allebei op de site).

Ohja ik heb meegedaan met zo'n karaoke-ding (2 liedjes gezongen), was kei leuk :). En de temperatuur hier is beetje moeilijk te bepalen, is nl nie in celsius :(. Maar het was 80 graden (en de eenheid weet ik nie :p). We zijn gelukkig nie verbrand (behalve mam), maar de zon was echt uberwarm dus we moesten wel heel erg opletten. Met snorkelen hebben we T-shirts meegenomen om ons te beschermen (snorkelen was trouwens heel gaaf, heb ik un foto van die ik wel laat zien als ik thuis ben).

Mja, hoest daar nog verder? Nog steeds zo warm?

Doedels
Alja

  • 29 April 2007 - 13:51

    Gittaa:

    heey Alja
    Klinkt allemaal heel leuk:D Heel veel plezier nog deze vakantie en niet teveel paardrijden he;)
    xx Gitta

  • 29 April 2007 - 13:56

    Lieke:

    haaajj!
    de everglades?? :o daar gaan wij ook heen! :D lijkt me super! hier is het nog steeds lkkr warm! :D maarre.. komt er een ober bij jullie logeren? :o hoe krijgen jullie t toch voor elkaar!? :p
    nou, nog heeeel veel plezier en zet er idd mr snel foto's op die we dan kunnen bekijken! :D is daar de eenheid niet fahrenheit? dacht t wel.. zou eigenlijk ook niet weten hoeveel graden celsius dat is ;) maaarja..
    ik kap mr eens... had je t gelezen van onze compositie? best vet.. mja
    hojeee! grs Lieke :)

  • 29 April 2007 - 17:39

    Ankk:

    WOW!! dat klinkt echt keiruig!:D:D
    leuke fotos;) .. en wat is dat? sjans met de ober?;P haha ja hier is t ook nog steeds lkkr warm!
    CU! much fun!! xx ank

  • 29 April 2007 - 17:53

    Marieke:

    Allebal! Wat een enorm cool verhaal! :D Maar hoe oud is die ober wel niet? En hij is dus gewoon nederlands? :P Nouja, heeeel veel plezier nog bij je tante he ;) Doe everybody maar de groetjes! :)
    Doegg! (k)

  • 30 April 2007 - 08:01

    Anne.. :

    eeY alja (en niki)
    kei vet dat jllie zo'n cruise hebbe gehad:P
    zoiets wil ik ook wel haha.. :D
    maja.. niki zal wel foto's laten zien he;)

    nog veel plzier bij jullie tante
    en tot laterzz..
    doei XX Anne

  • 30 April 2007 - 11:36

    Opa En Oma:

    Hallo lieve, knappe kleindochters van ons. Jullie beleven toch maar lekker van allerlei leuke dingen. We gunnen dat jullie van harte. Geniet er van, zolang...enz.
    We zijn trouwens toch ook weer heel blij als jullie terug zijn in ons tropisch kikkerlandje.

    XXXXX en knuffels van Oma en Opa.

  • 30 April 2007 - 11:39

    Oma En Opa:

    Hallo Alja,
    wat een leuke foto's en dat karaoke was zeker wel spannend! Wordt maar niet te snel verleifd op die leuke kellners, want in nederland zijn toch ook zat jongens. Of die leuk zijn weten we niet, maar daar zul jij wel achter komen nemen we aan. Nog een hele fijne vakantie en tot horens en/of kijkens.

  • 30 April 2007 - 11:40

    Oma En Opa:

    Hallo Niki,
    we missen jouw reacties op deze site, klopt dat? Maar we zien toch wel genoeg leuke dingen die jullie allemaal doen. Hartstikke fijn toch. Genieten maar.
    En pas op voor de leuke boys of toch liever niet?

  • 30 April 2007 - 11:45

    Mam En Pap:

    Hallo jullie allemaal. Wat zijn jullie toch bofkonten met zo'n gulle moeder Wil. Dat dit allemaal kan is toch geweldig. Cruisen in de States! te gek. En nu bij Anke verder genieten. Doe haar de hartelijke groeten uit dit tropisch geworden Nederland. Heel veel liefs en groeten van ons tweetjes. Ook heel veel groeten aan Wil en breng iedereen weer veilg en gezond thuis. Maar dat duurt nog even, gelukkig voor jullie!

  • 30 April 2007 - 11:48

    Peter:

    mwuhaaha
    ik d8 ik zet ook mer eens wat erop, het is echt vet daar aan de fotos te zien:D
    ik wil ook een keer naar amerikaXD
    maar wanneer gaan we weer repeteren?XD

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ballground

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2007

Bij mun tante :p

28 April 2007

Geen cruise meer :'(

27 April 2007

Belize

26 April 2007

Eindelijk n berichtje :p
Alja

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 9826

Voorgaande reizen:

04 Juli 2019 - 27 Augustus 2019

Indonesia and Australia

11 April 2013 - 12 December 2013

Australië:D

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: