Eindelijk n berichtje :p - Reisverslag uit Haelen, Nederland van Alja - WaarBenJij.nu Eindelijk n berichtje :p - Reisverslag uit Haelen, Nederland van Alja - WaarBenJij.nu

Eindelijk n berichtje :p

Door: Alja

Blijf op de hoogte en volg Alja

26 April 2007 | Nederland, Haelen

Ey allemaal,

We zijn veilig aangekomen in Amerika (na een ongeveer 24 uur durende reis :S). Op de cruise is het echt kei gaaf, heel lux enzo. Het is wel duur om op internet te gaan, dus daarom schrijf ik niet zo uitgebreid (dat doe ik wel zogauw ik bij mijn tante ben).
Na de aankomst in Amerika hebben we in Fort Lauderdale geslapen en zijn we 's morgens naar het strand geweest (lagen heel veel gave dieren). Daarna zijn we op de cruise gestapt en de eerste dag naar Key West, daarna Cozumel (Mexico). Dat laatste was een heel gezellig stadje :P Verder vertel ik wel zogauw ik bij mijn tante ben.

Hopenlijk is daar alles goed

Gr's en doedels
Alja

• 26 April 2007 - 08:56

Ankk:

hee ali!:D leuk dat je laat wete hoe t gaat! klinkt keivet allemaal!:D
    hier is t echt niet normaal heet..30° ofzo..:O!! ben benieuwd naar je volgende berichtjes!;) much fun nog! xx ank

• 26 April 2007 - 17:51

Marieke:

Haaj Al!
    Wat leuk dat het zo leuk is! :D Maarre.. dieren op het strand? :P
    Nouja, veel plezier nog he!
    x Marieke

• 26 April 2007 - 20:42

Lieke:

Heeejj Ali!
    Klinkt idd allemaal errug leuk! :D
    Haha Marie, ik vroeg me ook al af wat voor dieren daar lagen.. zeehonden? kwallen? :p nouja.. iig heel fijn dat je het zo leuk hebt en we zien je berichtjes wel verschijnen! :D
    had je trouwens gezien dat ik had gechat? met mezelf nog wel, want ik snapte t niet :p
    nouja.. de mzzl! xx L