Belize - Reisverslag uit Haelen, Nederland van Alja - WaarBenJij.nu Belize - Reisverslag uit Haelen, Nederland van Alja - WaarBenJij.nu

Belize

Door: Alja

Blijf op de hoogte en volg Alja

27 April 2007 | Nederland, Haelen

Hoi allemaal,

Vandaag weer ff tijd gevonden om op internet te gaan. We zijn naar Belize geweest (een land onder Mexico waardoor het tijdsverschil met jullie nu al 8 uur is :O). Het was kei gaaf, we hebben eeerst een tour door de stad gehad en daarna naar Maja-tempels geweest. Daar gingen we ook het oerwoud in en daar zouden krokodillen moeten zijn (hebben we nie gezien :S). Op de trugweg heb ik 2 slangen vastgehouden (ofjja die man duwde ze gewoon in mun hand en ik probeerde ze niet te laten vallen :S), hebben we ook foto's van.

Morgen blijven we de hele dag op de cruise en gaan we terug naar Ft Lauderdale, waar we overmorgen een tour maken naar de Everglades :). De cruise zelf is 11 verdiepingen hoog en onze kamer heeft uitkijk op zee. De gangen bij de kamers lijken net op die van de Titanic en als het waait is dat heel eng lopen omdat de hele boot dan heel erg beweegt.
Er zijn hier best wel kleine zwembaden maar de rest is kei gaaf. Bij het eten worden we echt heel gaaf bediend en we worden bijna als koningen behandeld :).

Maar ik moet weer stoppen, gr's en bedankt voor de reacties.

Alja

PS: die diertjes waren kwallen idd en een opblaasvis:P.

• 26 April 2007 - 23:37

Trystan:

hoi, klinkt als allemaal avonturen :P, en waar zijn die foto's dan, ik kan ze nog niet vinden. tot kijks maar weer :) veel knufs trys

• 27 April 2007 - 06:01

Luke:

Heej!
    Wat vet man! Heeft niki ook een slang vast gehad? Voorlopig kan ik jullie berichtjes niet meer lezen, omdat ik zaterdag zelf op vakantie ga!
    Groetjes aan iedereen!
    xx Luke

• 27 April 2007 - 06:56

Lian:

Heyhey^^
    bah.. *jaloers* haha :P T klinkt echt super gaaf!!! (wil mee^^) Londen was ook echt spr kwl :D Komen de "slagenfoto's" ook nog hier te staan..?
    Groetjs aan iedereen daar ;) (ofja.. iedereen??:O) Kusje Lian

ps. nog heel veel plezier op de wannabe-titanic :D

• 28 April 2007 - 23:43

Niki:

hoi luke,
    ja, ik heb n slang op n houtje vastgehad :p
    heeel veel plezier op vakantie ;D